Інтерактивна міні-лекція "Впровадження квест-технології в освітній процес"
Як мотивувати учнів? Як їх зацікавити? І нове питання, що постало під час карантину: як дистанційно підтримувати мотивацію до навчання?
Сьогодення надає нам безліч можливостей: сучасні ІК-технології, ґаджети тощо.
Але давайте чесно собі скажемо: сучасних учнів не здивуєш цим - в технологічних питаннях вони обізнані краще за нас. На відміну від попереднього покоління школярів, сьогодні за партами діти, які виросли зі смартфоном в одній руці і планшетом в інший.
Між тим, спілкування, партнерство та підтримки однодумців, живі емоції та рефлексія в умовах гейміфікації нового покоління відходить на другий план.
Давайте об'єднаємо гаджето-продвинутість наших учнів з розвитком їх емоційного інтелекту; звичку усамітнення в Інтернет-просторі з командною роботою.
Візьміть
у скриньку своїх методичних знахідок квест-технологію:
навчання стане пригодою, результати в руках учнів та їх команд,
Інтернет-простір та он-лайн ігри підґрунтям для опанування нових знань та навичок.